Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения


Корица 🌟🌟🌟🌟🌟
История 🌟🌟🌟🌟🌟

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Здравейте на всички! Ще започна този пост с уточнението, че това няма да е точно ревю на книгата, а просто ще споделя с вас впечатленията си , какво ми е харесало, какво не и малко описание за героите. Няма да пиша за основния сюжет тъй като действията са навързани по такъв начин в книгата, че ме е страх да не издам случайно нещо важно , а повярвайте ми в книгата има доооста важни неща!

И така "Двама могат да пазят тайна" без съмнение се превърна във втората ми най-любима книга (за момента лидер все още е Илумине^^ ) измествайки от тази позиция другата книга на авторката, а именно "Един от нас лъже".
Признавам си имах високи очаквания за тази книга предвид факта колко много обичам "Един от нас лъже" , но не съм си и помисляла , че ще я измести. Книгата съдържаше в себе си всичко от което имах нужда и точно затова я оцених толкова високо. Мистерията беше истинска, а не като в повечето книги където знаеш какво ще стане накрая още от самото начало. Държеше ме под напрежение, а това се случва наистина рядко. Голямо браво на авторката от мен , личи си израстването й като писател!

》А сега за главните герои.

• Елъри- Допадна ми доста като главен женски персонаж. Тя е зключително любопитна и виждах себе си в нея. Хареса ми това, че не се отказваше след всяка провалена теория, макар да ми беше прекалено подозрителна в началото. Но то след такива събития и аз ще бъда подозрителна повярвайте... Не ми беше скучно да чета от нейната гледна точка , не ме дразнеше което са все хубави неща.
Макар и доста любопитна и както вече споменах подозрителна Елъри има добро сърце и е изключително мила. Връзката с брат й Езра беше доста сладка, та чак ми се прииска да си имам близнак.

• Малкълм е другия герой чрез чийто поглед проследяваме действията. Казвам си го от сега Малкълм спечели сърцето ми и определено ми беше любимия герой в книгата. Не знам защо, но по някаква странна причина не го подозирах, а аз подозирах всички. Ама наистина всички независимо дали са живи или мъртви (ще разберете за какво говоря като прочетете книгата).
На моменти дори ми беше жал за него защото не мисля, че заслужаваше всичката тази злоба само защото се предполага, че брат му е направил нещо. Най-добрата му приятелка Миа ми беше много сладка и шантава и четиримата заедно с Елъри и Езра бяха dream team .

• Останалите герои бяха интересни макар да ми се искаше да разбера повече за някои от тях, но нищо.

》Какво ми хареса


• Действието не се развиваше прекалено бързо или прекалено бавно. Имаше перфектния баланс поне според мен.
• Макар и да присъстваше романтичния елемент не беше основен! Хареса ми , че връзката между Елъри и Малкълм не беше изкуствена и претупана. Бях приятно изненадана, че макар и книгата да е кратка, романса беше доста реалистично изграден.
• Мистерията беше на ниво. Харесвам книги които да ме държат под напрежение и тази определено успя.
• Двете гледни точки. Винаги ми е приятно да чета от перспективите на различни герои, така получавам по детайлна картина на действието.
• Голямото разнообразие от персонажи и техните тайни.

》 Какво не ми хареса


• Първото нещо (от общо две хаха) което не ми хареса беше, че някои от тайните всъщност останаха неразкрити. Искаше ми се да разбера отговорите на още от нещата, а не само да останат загатнати (тук визирам конкретен случай към края на книгата , но за жалост е спойлер) .
• Второто нещо е малко тъпо, но всъщност открих за малко дразнещо колко бейзик (да използвах тази дума ) са имената на героите. В началото най-вече докато разбера кой, кой е и накъде отива се получи леко объркване , но да кажем, че не беше голяма драма просто ми се искаше малко по-голяма креативност с имената от страна на авторката.

Препоръчвам книгата с ръка на сърце на феновете на мистерии и трилъри. Мисля, че е доста стойностна и интересна и си заслужава да бъде прочетена! Буквално последното изречение на книгата ме накара да изтръпна, чак до самия край авторката не ни оставя да си поемем дъх.
Това е от мен засега и до следващия път! 








Comments

  1. Здравейте Италианският хит сериал Тьрговски центьр с 15 сезона




    Изльчен в ефира на Бтв


    ReplyDelete
  2. Здравейте може да прочетете Тьрговски центьр







    Италиански сериал Бтв





    Бг мама





    Моля ви се не ми изтривайте коментарите ми





    Моля ви се





    Брагодаря ви

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely