36 въпроса които промениха мнението ми за теб | Ревю

 36 въпроса които промениха мнението ми за теб - Вики Грант 

"Едно момче. Едно момиче. 36 възможности да се влюбиш."


Оценка: 3,7 - 4 / 5 🌟

Благодаря на егмонт, че издадоха книгата защото от доста време и бях хвърлила око. Първото нещо което искам да кажа е , че корицата е прекрасна и лично на мен тази много повече ми харесва. А сега към ревюто. 
В началото книгата не ми се стори нищо особенно дори на моменти ми беше леко скучна и мудна. Не мога да кажа, че съм имала големи очаквания за нея макар и да исках да я прочета, защото вече съм чела доста подобни книги и знам как горе долу ще се развият нещата. В последствие започна да ми става по-интересна и не мога да отрека, че се смях искрено на някои места. Края беше няй-интересен и макар и предвидим ми хареса.

ХИЛДИ:Ако имах рибка , бих я хвърлила по тебе. 
БОБ НЯКОЙ СИ: 
Не се притеснявай Конг. 
Няма да позволя на лошата дама да те пипне.

Общо взето книгата е лека и приятна за четене, подходяща е ако не искате да се напрягате, а просто да почетете и да разпуснете. Както вече казах не е нищо особено, но пък е сладка книжка която се чете доста бързо при това. Аз я прочетох за около 6 часа на две сядания. По голямата част от книгата е под формата на диалог тип:

Боб: Здравей
Бети: Здравей и на теб

(хаха в действителност в книгата героите използват имената Боб и Бети ако се чудите не случайно ги подбрах) , както и чатове и няколко писма.
Хилди: Сама
Пол: Какво?
Хилди: Мисля, че ще умра сама
Пол: Е, И? Всички умират сами.

Героите бяха добре, нормални тийнейджъри, като и двамата крият нещо което им тежи на душата. Пол и Хилди (или Боб и Бети) вземат участие в проучване като и двамата си имат различни причини. В крайна сметка макар и от начало да не се понасят с всеки следващ въпрос - които са 36 на брой- те откриват, че им е приятно един с друг и се започва една поредица от комични разговори и ситуации. А да не забравяме и Конг който миличкия преживя най-много от всички (Конг е риба само да вметна) . Края както може би предполагате е с хепи енд (леле каква изненада). 


Като цяло книгата е лека и приятна, макар и да не е нищо ново. Има засегнати и важни теми като семейството, лъжата, обичта между брат и сестра както и, че човек не е това което изглежда и не можем да съдим останалите само по слухове и така нататък. Ако сте фенове на тийн любовни книги сигурно ще ви хареса.
Дадох и оценка 3,7 до към 4 защото финала ми хареса смях се доста, но в началото ми беше скучна а самата книга бе доста предвидима както вече споменах няколко пъти. Но като цяло книгата минава в графа "книги които са ми харесали" и мисля, че е добро четиво за някой студен зимен ден с чаша чай или какао завити на топло вкъщи. 


Любим момент: 

ХИЛДИ: Не.Още едно нещо.Трябва да се гледаме в очите четири минути , без да говорим . 
ПОЛ : Шегуваш се . 
ХИЛДИ : Това пише тук. Участниците трябва да... Хей! Какво стана? 
ПОЛ: Токът спря.Сигурно заради бурята... 
ХИЛДИ: О, боже . Толкова е тъмно. 
ПОЛ: Прекрасно. Няма да е толкова неловко да се взиираме в очите си.

Поздрави и до следващия път. ^^ 

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения