Hush , hush | Ревю

Hush, hush - Бека Фицпатрик 

Оценка- 5/5 🌟

Ревю

Здравейте на всички! Днес ще говоря малко за Hush, hush - книга която прочетох наскоро и определено се превърна в една от любимите ми!
Попаднах на книгата абсолютно случайно преди няколко месеца разглеждайки снимки в инстаграм. Корицата ме впечатли доста и си казах, че някой ден ще и дам шанс , но с отминаването на дните забравих за нея. И така се стигна до деня преди около седмица когато просто си търсих книга която да си изтегля на телефона за да чета в автобуса и съдбата отново ме сблъска с Hush , hush. И като човек който вярва в знаците на съдбата си казах, че просто веднага трябва да се заема с нея. Което се оказа доста добро решение. Книгата ме грабна още от първата страница. Аз като фенка на книгите с ангели бях на седмото небе. Досега съм чела няколко книги в които самия ангелски мотив е представен по доста по мрачен и антиутопичен начин. Като пример мога да дам Ангелско нашествие ( също моя любима книга) където света беше едно мрачно място, хората знаеха и се бояха от ангелите. В hush , hush нещата са доста по светли и съвременни. Главната героиня - Нора - е момиче на 16 години което си няма и представа за съществуването на ангели. Тя е загубила баща си за което страда и прекарва по-голяма част от времето си заедно с най-добрата си приятелка Вий, с която са и партньорки в часа по биология. До деня в който учителя не решава да размести всички и Нора се озовава с Пач - мистериозен , но и много привлекателен, който видимо крие много за миналото си. Поредица от странни , и даже някои доста комични събития започват да въвеждат Нора в света на съмненията и съответно подозренията и относно съществуването на ангели се засилват с всеки изминал ден. 

"I get my very own guardian angel? "  -Nora 

Hush, hush беше изключително приятна за четене . Плот туистовете бяха наистина неочаквани и книгата ме караше да искам да чета още и още... просто не ми даваше мира докато не разбера кой кой е и накъде отива. Героите не бяха скучни, а доста добре изградени макар и Нора малко да ме дразнеше на моменти с рязката смяна на настроенията й. Химията между нея и Пач беше видима и двама бяха изключително смешни и сладки заедно. Пач с неговия сарказъм и тайни беше доста интересен персонаж и за мен беше удоволствие да чета за него повече.
"But if I hadn't fallen, I wouldn't have met you." - Patch

 Не мисля , че имаше неща в книгата които да мога да кажа, че не са ми харесали. Авторката е свършила чудесна работа с сюжета и героите, действието не се развива прекалено бързо или прекалено бавно , няма излишни описания и всичко е добре написано.
Препоръчвам книгата на всеки който е фен на фентъзи книги с ангели , романтика и доста мистерия !
До следващия път ♡♡ 

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения