Three dark crowns | Ревю

Three dark crowns - Кендар Блейк
Оценка- 5/5 🌟
Любим герой- Били
Любима книга- One dark throne


Сюжетът
Ако трябва да бъда честна, купих първата книга абсолютно спонтанно, без да имам представа за какво става въпрос (нещо което не правя... обикновено чета много ревюта, спойлери и мнения преди да купя която и да е било книга) и затова не очаквах да ми хареса ... И наистина не ми хареса ... Влюбих се в нея. Идеята на авторката е невероятна и съвсем оригинална поне за мен, тъй като не съм чела нищо подобно досега . Книгата е разработена добре, като ме сграбчи от самото начало и ме държа до края, а това е нещо, което съвсем не ми се случва често. Харесвах начина, по който са написани и трите книги , както и разказването от гледната точка на много от героите, които ни дадоха възможност да ги опознаем по-добре. Елементът на битката за трона беше наистина завладяващ. Фантастичният елемент беше съвсем различен от това, което съм свикнал да чета и макар на моменти да ми идваше малко в повече ми хареса. Романтиката от своя страна понякога ми се струваше твърде много, но компенсираше с невероятната химия сред героите. Действието не беше прекалено бързо във всичките три книги и единственото нещо, което не ми хареса, беше внезапната промяна в някои от персонажите и понякога имаше сцени, които за мен бяха излишни.


Героите
Няма да го крия. Били спечели сърцето ми от първия път, когато се появи, и до края си остана любимият ми герой. Изключително грижовен и добър Били ме кара да искам да чета все повече и повече за него. Джоузеф беше другият герой, който наистина ми допадна. Знам, че той не е любим на всички, но аз го харесах. Разбира се, не одобрявах някои от неговите действия, но в крайна сметка осъзна грешките си. (СПОЙЛЕР) Тук е мястото да спомена, че бях шокирана от края на втората книга и от случилото се с него....
Пиетър (не знам дали е така на български) беше добре, но не можах да вникна достатъчно добре характера му. Може би ако бе писано повече за него но до третата книга за мен той си остава мистерия... Арсино е любимата ми кралица от началоло . Смела и независима в нея, видях по-голямата част от себе си. Химията между нея и Били ме накара да се усмихвам часове, не преувеличавам.
В първата книга ми хареса Катрин, Мирабела беше досадна, но нещата се промениха във втората и третата, когато започнах да харесвам Мирабела все повече и повече. Джулс беше странна, хем ми харесваше, но не толкова много. Дразнеше ме страшно много на моменти но и ми беше интересно да чета за мистериите около нея.
Като цяло героите са добре изградени, но за някои от тях исках да прочета повече. Това е единствения минус.

Тази поредица бързо се превърна в една от любимите ми. Нещата, които обичам в нея, са много повече от нещата, които не ми харесваха и с право се класираха сред моите топ 10 любими поредици. Препоръчвам ви книгите с двете си ръце, ако сте феновете на романтично-фантастични книги с кралски елементи.
Катрин

Арсино

Мирабела

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения