Топ 10 най-добри филма които гледах през 2018

През 2018 година минах през доста голямо филмово приключение. Гледах филми от всякакъв жанр , някои добри някои не чак толкова. Минах през доста емоции - смях , сълзи, изнанади ( повечето от които дължа на Марвел) и научих доста поучителни неща което смятам , че е най-ценното. Добрите филми бяха много , определено тази година на големия екран излязоха няколко шедьовъра които бързо намериха място сред любимите ми филми. Попаднах и на няколко разочарования , но не всичко е хубаво в реалния живот. Гледах отново някои от любимите ми произведения на филмовото изкуство, имайки възможността да сравня колко са се променили самите филми през годините както и гледната ми точка спрямо тях. И както казах хубави филми много , но тук отделям десетте нови екранизации които оставиха най-силно впечатление у мен през тази година. 

1. Ready player one 10/10 - Първото място е за един от най-интересните филми които съм гледала някога. Книгата ми хареса и затова в началото бях леко притеснена , че може много здраво да са прецакали филма, но в крайна сметка когато го гледах открих , че са свършили чудесна работа с историята, ефектите и героите. Горещо препоръчвам. 

2. Mortal engines 10/10 - Всъщност гледах филма вчера (8.XII.2018), но той спокойно заема второто място за тази година. Визуалните ефекти бяха невероятни, героите интересни, а самия филм имаше в себе си както много екшън и драма така и доза хумор която се появяваше в подходящия момент. Романтичния елемент ми се стори на място без да е пресилен и изкуствен. Не съм чела книгите, но скоро мисля да го направя!! 


3. Avengers: infinity war 10/10 - Идваме до филма който ми разби сърцето и душата на един милион парченца (неуместно ли е да кажа, че направи сърцето ми на пепел? Феновете на филма ще разберат болката). Честно хора изревах си очите докато го гледах, буквално нямаше и секунда в която да се отпусна, а финала ме удари в земята. С него слагам и края на филмите които получиха от мен оценка 10! 


4. To all the boys I've loved before 9,2/10 - Макар и с не пълно десет филма ми хареса доста. Ако трябва да съм честна очаквах, че ще ми хареса защото в крайна сметка харесах книгите и не останах разочарована. Филма беше сладък и интересен с добра актьорска игра и химия между героите. Подходящ филм за вечер със семейството! 


5. The darkest minds 8,6/10 - Средата заема филм за който имам доста смесено мнение. От една страна ми хареса и то много (знам , че доста хора го критикуват, но отдавна е спряло да ми пука какво мислят останалите) , а от друга исках да видя сцени които имаше в книгата, но във филма липсваха. Самото действие беше малко прибързано, но както казах харесах филма и си го гледах отново с удоволствие. 


6. Crazy rich asians 8,1/10 - Ето този филм вече надмина очакванията ми. Бях доста скептична към него , но от друга страна се надявах да ми хареса (странни мисли? да!!). Естествено имаше някои неща които не ми допаднаха съвсем , но като цяло филма ми беше изключително забавен и разтоварващ. 


7. Mamma Mia: Here we go again 7,7/10 - На седмо място ще поставя този изключително емоционален и музикален филм. Гледала съм първа част около 10 пъти и тази не и отстъпваше по нищо. Музиката и актьорите си бяха на ниво, имаше едно две неща които не ми харесаха, но всичко останало беше перфектно. 


8. Fantastic beasts: The crimes of Grindelwald 7,4/10 - Ако трябва да съм напълно честна филма ме разочарова малко. Да все още го обичам, но очаквах много повече от историята и действието. Също така няколко от нещата не ми се връзваха и дълбоко се надявам да ни изяснят всичко в следващите филми . Тук ще спомена, че 80% от оценката ми отиде за Тезей Скамандър а.к.а новото ми любимо същество!!!! 


9. The greatest showman 7,2/10 - На предпоследно място слагам Най-великият шоумен филм който харесах много, който ме разчувства на моменти и в който музиката ми дойде мааалко в повече. Разбира се актьорската игра беше на ниво , ефектите също а самата история - затрогваща.

 
10. Jurassic world: The fallen kingdom 7/10 - Стигаме и до последното място, макар, че филма далеч не е лош въпреки позицията си в тази класация. Крис Прат е един от любимите ми актьори и няма как да не отбележа представянето му. Липсваха ми някои неща , но в общи линии филма беше доста добре направен от към ефекти и история. Динозаврите изглеждаха доста реалистично признавам си, а Блу е най-якото донозавърче на този свят!!!

Това беше всичко за днес. Надявам се тези филми да са се харесали и на вас ако сте ги гледали, а ако не тогава ви съветвам да им дадете шанс защото си заслужават. До следващия път^^
 

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения