Книгите които прочетох през ноември | 2018

Books are a uniquely portable magic.

–Stephen King

One dark throne 5/5 🌟 - Това бе първата книга която прочетох този месец и ще кажа само, че е невероятна ако искате да разберете повече може да видите ревюто ми.

Everless 5/5 🌟 - Следващото ми четиво бе Евърлес. Книгата е доста интересна и оригинална като сюжет перфектна за феновете на фантастичните книги с доза романтика.

Продължих с две препрочитания на книги които обичам с цялото си сърце, а именно Лейди Полунощ 5/5 🌟 и Фантастичните животни 5/5 🌟. И двете са страхотни и едни от любимите ми. Лейди Полунощ я чета за 3ти път и смело мога да кажа, че мога да я прочета още 10 пъти и няма да ми омръзне.

След това се случи лека криза в четенето тъй като следващите три книги бяха може би най лошите които някога съм чела.Мляко и мед, Слънцето и нейните цветя (Рупи Каур) и Гордост и предразсъдъци (Джейн Остин). Поезията на Рупи Каур поне за мен е доста прехвалена, а колкото до Гордост и предразсъдъци знам, че е класика и така нататък и макар да харесах филма книгата просто не беше моето нещо.. 


Последваха няколко попадения със Скандинавска митология 5/5🌟 и Морска вещица (Sea Witch 4/5🌟) които определено препоръчвам. Мисля, че книгите са доста увлекателни и интересно написани та да ви държат цял ден да ги четете.

Препрочетох си и Един от нас лъже една от най-любимите ми книги за която мога да говоря само хубави неща.

След това дойде най-голямото ми попадение в лицето на Hush, hush 5/5🌟. Бог ми е свидетел книгата ме грабна от първата страница , не можех да спра да чета и с всяка следваща страница исках още и още....

Завърших месеца с Град от кости 5/5🌟 и 36 въпроса които промениха мнението ми за теб 4/5🌟 и смело мога да кажа , че този месец минах както през големи разочарования така и попаднах на невероятни книги които си струва са бъдат прочетени!!!


До следващия път^^ 

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения