Евърлес | Ревю

Евърлес ( Everless) - Сара Холанд 
История: 5/5 🌟
Корица: 10/10 🌟😍


Здравейте проятели^^ Днес ще си поговорим малко за тази прекрасна книга.
Когато за пръв път чух за Евърлес бях меко казано скептична. Въпреки всичко след няколко позитивни ревюта реших да рискувам и все пак си я купих. Останах изключително доволна защото книгата съвсем определено надмина очакванията ми.

Сюжета

Сюжета беше интересен , като цяло обичам да чета фентъзи книги в които романтиката не е най-основния елемент. Действието не течеше бързо въпреки, че на моменти имаше някои описания на места и предмети които според мен бяха излишни , но като изключим това идеята ми допадна изключително много. Имах известни подозрение за това кой ще се бъде Алхимика накрая оказващи се верни, а ми се искаше нещата да бяха една идея по-неочаквани макар , че признавам съвсем не очаквах останалите обрати които се случиха в края на книгата, един от които почти ме разплака честна дума. Най-големия плюс е , че книгата ме държа под напрежение до края, задържа ми интереса и не можех да я оставя.


Героите

Нещо което не се бе случвало отдавна но мога да кажа че харесах почти всички. Да точно така. Беше ми интересно да чета за всеки един от главните герои. Приятелството между Ина и Джулс беше доста добре изградено, нито една от тях не ме дразнеше както се е случвало с друга книга която няма да спомена. Бях доста раздвоена в началото от това кой е любимия ми брат Роан или Лиъм тъй като и двамата ми се струваха доста интересни, с крайно различни характери и интересно, но накрая моя любимец бе Лиъм (каква изненада аз да харесам някой мистериозен и красив предполагаем злодей хаха) . Той от своя страна беше доста интригуващ за мен , но знаех, че зад привидно гадното му държание се крие скрит добър мотив. Харесах химията между него и Джулс и се надявам в следващата книга да чета повече за връзката помежду им особенно след сценката която споделиха в последните страници на книгата.


Като цяло препоръчвам книгата, струва си да се прочете. Нещо ново и различно като идея, перфектния дебют на авторката с много потенциал. 


До следващия път^^ 

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения