Queen of air and darkness | Ревю

Queen of air and darkness - Касандра Клеър 
Оценка- 5/5 🌟
Корица - 10/10🌟


Здравейте на всички. ^^ 
Ами честно казано не знам от къде да започна с това ревю. Прочетох книгата преди седмици и още не мога да я осмисля напълно. Случиха се толкова много неща в рамките на "скромните" 912 страници, че вероятно ще се наложи да я прочета отново за да придобия известна представа какво точно се случи...
Ще се опитам да разкажа максимално много без да пускам спойлери тъй като знам , че е гадно, а и книгата все още не е излязла в България.
Като за начало ще започна с това, че всъщност нямах намерение да си я вземам на английски. Идеята беше да избягвам спойлери докато не я издадат тук при нас , но когато осъзнах, че това граничи с невъзможното плана пропадна. Другото което наклони везните към закупуването на английското издание бяха невероятните артове които красяха страниците на тази великолепна книга.
Касандра не се бави с въвличането в действието. Очаквах да има по-голямо времево пространство между края на Повелител на сенките и началото на тази, но всъщност историята продължаваше точно откъдето свърши. Първите няколко глави бяха изключително емоционални както може да се досетите предвид сърцераздирателния край на Повелителя и Каси е успяла страхотно да опише всеки един детайл от скръбта на героите.
От там сюжета продължава да бъде на много високо ниво. Книгата е изпълнена с много екшън, драма и разбира се любов и всичко е много добре групирано, без да се получава пренатрупване. Имаше моменти в които ми се искаше да се разкрещя защото честно да си го кажем някои герои, които няма да спомена, направиха доста глупави неща. Връзката между Ема и Джулиън смея да кажа , че преминава пред цял куп изпитания и трудности като същото важи за триото Марк, Кристина и Кийрън. Тук ще вметна, че аз лично не харесах много развитието с темата за "секси елфическа тройка" въпреки, че все още ми е смешно когато си представя Ема да го изрича. Марк си остава любимия ми герой (трудно е да бъде изместен) въпреки, че Аш спечели специално място в сърцето ми. Не ми харесаха как се развиха нещата за Кит накрая и не знам как ще дочакам до 2022 за следващата трилогия на Касандра. Зара продължава да ме дразни изключително много, но пък за сметка на това Диего е много по-добър в тази книга. Останалите си бяха също толкова добри като Гуин ме изненада доста приятно с поведението си. А за Себастиан. Там вече ще се въздържа от коментар тъй като тук навлизаме в зоната със спойлери, но нямаше как да съм по щастлива да видя любимеца ми отново. (Да харесвам Себастиан и се гордея с това). За Тюл (Tule не знам как точно ще го преведат) няма да издавам много освен , че се радвам , че не това е света който нашите герои живеят. 

И така имаше някои места на които ми беше леееко скучно, но това да е било на два или три пъти. Не е голяма драма. 
Разбира се книгата ми хареса ако досега не е станало ясно, прочетох я много по-бързо от колкото очаквах. Препоръчвам като цяло всички книги на Каси защото тя я един невероятен автор , който е създал свят изпълнен с магия и екшън , а аз като любител на това нямаше как да не се влюбя в книгите й.
И за финал искам да спомена , че поемите включени в книгата бяха толкова добри и въздействащи, че на човек му е изключително приятно да ги чете, освен това внасяха свежест и едновременно с това напрежение в историята. А кратката история за Джейс и Клеъри накрая? Оставям на вас да а прочетете защото мен ме просълзи и съм сигурна, че и на вас ще подейства така.
Приятно четене и до следващия път! 

                                 

*Сега малко цитати от поемите и книгата които ми направиха добро впечатление. * 

"Sometimes when you start a war, you want 
to make pancakes." 

"As long as you exist and I exist, I will love  
you." 

"Sometimes you need to guard people against the things they want, as well as the things they fear."

"Awake, arise, or be forever fallen!" - John Milton ( Paradise Lost)

"Heart are you great enough 
For a love that never tires?" - Alfred , Lord Tennyson ( Marriage Morning) 

Comments

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения