Любимите ми сериали | + препоръки



Здравейте! В днешния пост реших да си поговорим малко за сериали тъй като в последно време наблягам основно на тях в свободното си време. Предимно гледах отново някои от любимите ми, но също така намерих и някои нови ( под нови имам предвид , че до момента не ги бях чувала) които също грабнаха интереса ми.
Като цяло гледам предимно фентъзи, sci-fi сериали , но харесвам и комедийните.
Тук е момента да спомена , че съм фенка на по-старите сериали. Не знам защо , но почти нито един сериал излязъл след 2011 не ми е харесал до такава степен, че буквално да изгледам един сезон за един ден. Изключение прави Странни неща , към който макар да потходих скептично, се превърна в един от най любимите ми сериали . Други такива сериали са Розуел, Клюкарката,  Клуб веселие и Тийн вълк.
Може да ви прозвучи странно, но най-любимия ми сериал е Mighty Morphin Power Rangers. Още от малка го обожавам и си го гледам с удоволствие отново и отново , макар вече да съм по-голяма.
За жалост някои от сериалите които харесвам са доста стари като например Стъпка по стъпка и се получава така, че никой от връстниците ми не е чувал за тях. Което наистина е жалко защото по-старите сериали също са страхотни и си заслужават да бъдат гледани от повече хора. Именно за това никога не съм имала предразсъдъци относно коя година е излязъл даден филм или сериал. Често попадам на хора които отказват да гледат дадено нещо само защото е излязло преди 2000 година, а за мен лично това си е златна мина. Наречете ме старомодна, но това съм си аз.
Ето малко препоръки за сериали които може да ви харесат, а по долу ще видите пълната ми класация с любими сериали (в нея съм включила и по-съвременни тъй като както вече казах, повечето вероятно няма да са ви толкова познати)

Ако харесвате фентъзи-романтика и подобни на Дневниците на вампира (които се съмнявам , че някой е пропуснал ) то със сигурност Legacies, Charmed , A discovery of witches и The secret circle ще ви допаднат. Да не забравяме и вечната класика Buffy the vampire slayer , който определено е един от най-добрите сериали на тази тематика правен някога!

За феновете на sci-fi сериалите като мен препоръчвам Roswell, Star crossed и The 100. Гледала съм ги и си заслужават напълно.

Комедийните сериали които са ми направили впечатление са The Carrie Diaries , Friends (класика в жанра) , Кухня (руски сериал, но е страшно забавен) , Devious maids, Step by Step, That 70s show и Freaks and Geeks.

За драма феновете препоръчвам One tree hill, 90210, The Oc, Degrassi , Gilmore girls и The Fosters.

Други сериали които може да ви харесат са American horror story,  Scream , Scream queens, сериалите на DC, Marvel и Shadowhunters. 


Пълната класация


Mighty Morphin Power Rangers (1993-1999) 
Teen wolf (2011-2017)
Stranger things (2016 -) 
Once upon a time (2011-2018)
Pretty little liars (2010-2017) 
Gossip girl (2007-2012)
Glee (2009-2015) 
Roswell (1999-2002) 
Teen titans (2003-2006) 
The Oc (2003-2007) 


Comments

  1. Здравейте супер сте



    Брагодаря ви

    ReplyDelete
  2. Здравейте препорьчвам ви Германският хит сериал





    Спасители в планината засега с 12 сезона






    Изльчен Бтв Лейди






    Бтв




    Повторение сезон 6 с огромен успех







    Всяка вечер без сьботите и неделите от 20 до 21 часа







    И всяка сутрин без неделите и понеделниците





    с огромен успех




    От 6 до 7 часа в ефира на Бтв Лейди







    Сезон 12 на Германският хит сериал





    Спасители в планината сигурно през 2021 г





    В ефира на Бтв



    Брагодаря ви

    ReplyDelete
  3. Здравейте Спасители в планината може да има сезон 13







    Може да влезете в Спасители в планината





    Публична група фейсбук







    Моля ви се не ми изтривайте коментарите ми






    Моля ви се






    Брагодаря ви

    ReplyDelete
  4. Здравейте латино сериала хит Земя на честта





    Изльчен с огромен успех в ефира на Бтв





    И на Бтв Лейди






    Латино сериала хит Земя на честта




    Има 159





    160 епизода




    Епизодите на испански език в ютуб





    Може да влезете Земя на честта фейсбук





    Страниците на латино сериала хит Земя на честта







    Ендер Томас е певецьт на латино сериала хит






    Земя на честта






    Може да слушате песните на Ендер Томас в ютуб








    Може да прочетете





    Земя на честта





    Бтв



    Бг мама





    Брагодаря ви

    ReplyDelete
  5. Здравейте латино сериала хит Бети в Ню Йорк




    С огромен успех






    Всяка вечер без сьботите и неделите от 21 до 22 часа






    Повторение с огромен успех






    Всяка сутрин без сьботите и неделите от 9






    До 10 часа с огромен успех в ефира на Бтв Лейди








    Латино сериала хит Бети в Ню Йорк има







    120






    123 епизода







    Епизодите на испански език в ютуб





    Елифер Торес е Беатрис





    Бети в латино сериала хит Бети в Ню Йорк






    Елифер Торес е певица




    Песните и в ютуб може да слушате







    Аарон Диас е Артуро Гаярдо в латино сериала хит








    Земя на честта









    Аарон Диас е Рикардо в латино сериала хит






    Бети в Ню Йорк






    Аарон Диас е певец





    Може да слушате песните му в ютуб





    Може да влезете в фейсбук страниците на






    Латино сериала хит Бети в Ню Йорк






    Моля ви се не ми изтривайте коментарите ми






    Моля ви се




    Брагодаря ви

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения