Кино отчет | януари и февруари



Здравейте и честити мартенски празници! 
Днешния пост както сте видели ще е на филмова тематика. 
През последните два месеца (януари и февруари) изгледах доста филми. Някои добри, други не чак толкова , от различни жанрове и стил. Гледах отново и някои от любимите си филми (Happy death day, Thor:Ragnarock, Star wars V, New York minute). Факт е , че аз съм от тези хора които могат да гледат един филм 20 пъти без да им омръзне (Дивергенти е един от тях да не се чудите). Намерих и нови които се наредиха в тази класация (Happy death day 2U ). 
Днес ще поговоря за няколко филма които оставиха някакво впечатление в мен било то добро или лошо. На едни от тях се насладих на голям екран в киното, други гледах вкъщи, но удоволствието не беше по-малко. Ще споделя и за кои филми нямам търпение (Avengers: Endgame оглавява този списък хаха) И така нека да започваме с мини ревютата :) 

Escape room (4,5/10)


Филм които ще ви достави най-голямо удоволствие ако го гледате късно вечер в компанията на близки приятели. Както направих аз и определено самата атмосфера допринесе да се насладя на филма повече. Не е тайна, че съм фенка на хорър филмите което е причината този да ми допадне. Разбира се далеч не е най-добрия който съм гледала , имаше някои неща които не ми харесаха изобщо, но като се има в предвид какви "страшни" филми излизат в последно време този определено ставаше. Би ми било интересно да видя втора част , да видя как ще продължат историята и как ще се развият действията. Ако вие сте фенове на хорър филми от типа на Убийствен пъзел то Escape room е за вас! 


Robin Hood (2,5/10)

Пример за голямо разочарование. От самото начало филма ми беше скучен, без много действие и развитие. Много от нещата в него бяха объркващи и без смисъл , като единствената причина да не дам 1/10 бяха актьорите които според мен имаха много потенциал, но той беше пропилян в този филм. Историята на Робин Худ винаги ми е била интересна и бях супер развълнувана за тази екранизация, но както казах голямо разочарование. 

Bumblebee (6/10)

 От този филм пък очаквах да не ми хареса изобщо, а той беше доста добър. Имах съмнения , че с цялата тази предистория ще разрушат всичко, но самия филм беше добре направен и държеше интереса. Малко сцените с битките ми идваха в повече което и намали оценката както и, че филма всъщност не беше абсолютно нищо ново и уникално. Но като цяло ми допадна и мисля , че внася една комедийна нотка на фона на останалите части от поредицата. 

Alita: Battle Angel (9/10) 


Честно да си го кажем мислех, че този филм ще е пълен боклук. Чела съм малка част от мангата и съм гледала анимето които ми харесаха много , но след като видях трейлъра на филма бях убедена , че ще е пълна боза. 
За щастие не само, че не беше боза ами си беше направо страхотен. Филма е в един от най-любимите ми жанрове - Киберпънк което печели допълнителни точки. Ефектите бяха повече от невероятни, актьорската игра беше на доста високо ниво, а действието се развиваше без големи промени на оригинала. 
Единствената ми забележка е , че в началото претупаха някои от нещата, но като за 2 часа филм си беше цяло чудо, че не се получиха нещата като с Тъмна дарба където просто вървеше толкова бързо, чак дразнеше. 
Алита беше много интересен персонаж , добре изигран от Роза Салазар. Двамата с Хюго ми бяха много сладки заедно. Въпреки, че направи някои глупости Хюго осъзна грешката си и се промени. И макар да знаех какво ще стане накрая ми беше супер тъпо и тъжно. Друго си е да видиш реални хора да изгряват подобна сцена с емоцията и всичко. 
Надявам се да има продължение, защото ще ми е много интересно да видя как ще е се развие Алита след действията в първия филм. Препоръчвам ви филма с две ръце! 

Happy death day 2U (10/10)
 

Филма който светкавично се нареди сред любимите ми. Точно както и първата част (Честита смърт 2017) , Честита нова смърт просто ме спечели още преди да е свършил. Филма се води хорър, но така не съм смяла и на комедии честна дума. Няма нищо което да кажа, че не ми е харесало. Сюжета беше интересен, актьорите се справяха чудесно с ролите си, усещаше се химията помежду им. Хареса ми, че филма не беше повърхностен , а ни разкри доста важни житейски теми и изборите които сме принудени да правим знаейки, че така може да изгубим някой който обичаме. 
Картър беше такова сладурче определено любимия ми герой. 
С удоволствие бих гледала още 5 филма за Трий , Картър и смъртта разбира се ;) 
Ако още не сте го гледали какво чакате???  

А сега кратък списък на филмите които чакам с нетърпение 

1. Avengers: Endgame 
2. X-Men : Dark Phoenix 
3. Spiderman : Far from home 
4. Pet sematary
5. It: Chapter 2
6. Star wars IX 
7. New mutants 

Довиждане и до следващия път <3 

Comments

  1. Здравейте бразилският хит сериал Сто години сьн




    Изльчен в ефира на Бтв Лейди







    Повторение всеки следобед без сьботите и неделите






    От 17 до 18 часа






    И всяка сутрин без неделите и понеделниците






    От 5 до 6 часа в ефира на Бтв Лейди









    Бразилският хит Сто години сьн има 150





    Епизода







    А за Бьлгария 95 епизода






    Може да влезете в Фейсбук страниците






    На бразилският хит сериал Сто години сьн







    Моля ви се не ми изтривайте коментарите ми






    Моля ви се





    Брагодаря ви

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения