X-Men: Dark phoenix | Ревю

X-Men: Dark phoenix/ Х-мен: Тъмния феникс 

Peжиcьop : Ѕіmоn Кіnbеrg
Жaнp : Ѕсі-Fі
Πpeмиepa в Бългapия : 07/06/ 2019

Здравейте. Както сте видели днес ще направя ревю на най-новия филм от поредицата за X-men , който по стечение на обстоятелствата е и последния продуциран от Fox , слагайки край на тази толкова любима моя филмова поредица, тъй като правата вече са в Marvel и те по последни данни ще сменят каста изцяло. В ревюто няма да има спойлери тъй като филма излезе сравнително скоро и не всички са го гледали. В края ще споделя и своите топ 10 любими X-men героя. 
В тази част героите се изправят пред най-тежкото изпитание, тъй като в един от тях (Джийн Грей) се абсорбира космическа сила и я прави прекалено опасна. Героите се разделят, едните искат да я защитят, другите да я убият и това води до доста проблеми. Отделно те трябва да се справят и с опасността от извънземна раса , искаща да завземе планетата. Водят се битки между приятели и колеги и не всички излизат живи от тях. И така... 



Ще започна с това , че филма ми хареса много. Знам, че критиците са го оценили негативно и че не е допаднал на страшно много хора , но това не променя факта , че на мен филма ми хареса. Разбира се имаше какво още да се желае, не е най-големия филмов шедьовър , но смятам , че беше доста добре направен филм, който вече заема място сред моите любими. 



Нещата които не ми харесаха са малко и ако ги нямаше филма съвсем спокойно щеше да е един от най-добрите филми за X-men.
На първо място слагам "грима" на Рейвън/ Мистик (Дженифър Лорънс). Тя е един от най-колоритните персонажи известна със синята си кожа и всичко, но в този филм премяната й изглеждаше по-скоро като филтър от снапчат. Разбирам, че актрисата , както неведнъж е споделяла , мрази да бъде боядисвана, но можеха да измислят нещо по-добро като за последен филм. 




Следващото нещо което не ми хареса е липсата на предистория на главните злодеи. Имаше само един кадър който що годе обясняваше защо те правят това което правят, но ако се бях разсеяла съвсем спокойно щях да го пропусна. Искаше ми се да разбера повече неща, но явно директора е сметнал за ненужно. 




Не ми хареса също и рязкото изваждане на герои от сцените и като цяло от филма... Един от любимите ми герои напусна действието в самото начало (спокойно не означава, че е загинал) и не се върна докрая, което ми се стори нелогично. 


Последното нещо което не ми хареса или по-точно ми се стори странно е времевата линия на филма. Д
ействието се развива през 90те години което прави някои от главните герои на по 60-70 години, но те изглеждаха сякаш са в средата на 20те като Ханк / Звяра (Никалъс Холт) например или дори самия Чарлз / Професор Х (Джеймс Макавой). Смятам, че поне с някакъв ефект можеше да ги застарят малко за да е по-реално. 
Горе долу до тук се изчерпват негативите които имам да кажа. Огромна част от нещата ми харесаха. Ефектите бяха страхотни, особено във финалната битка. 



Актьорската игра беше на много високо ниво, адмирации към Софи Търнър която успя да изиграе невероятно ролята на Джийн Грей / Феникс , като на моменти успях искрено да усетя болката й. 



Хареса ми, че филма успя да развие и отношенията между Джийн и Скот (Тай Шеридан) показвайки ги в по-зрял вариант. 




Скот от своя страна беше страхотен във филма , заяви се като лидер и чувствата които изпитваше към Джийн успяха многократно да й помогнат когато тя губеше контрол. Той винаги е бил любимия ми X-men герой и в този филм само затвърди този си статут в моята класация.
Филма беше доста емоционален. Една сцена накрая ми насълзи очите, но няма да издавам коя. А сърцето ми се разби когато един от любимите ми герои загина по ужасен начин (вероятно се досещате кой, тъй като в интернет това беше споменато многократно).
Хареса ми мотива на саможертвата и новото начало. Имаше и доста поуки във филма , като например как лъжата може да доведе до катастрофални последици и как стига да вярваме в някой можем да го спасим и от най-тежката ситуация. Колкото до финала....Ахх финала на филма беше красив макар и старшно тъжен. 




С две думи препоръчвам ви филма. Възможно е със следващото си изречение да преидизвикам доста негативизъм, но за мен този филм беше малко по-добрър от Avengers: Endgame. Да обичам Endgame , но аз съм от хората които явно очакваха малко повече и останах разочарована от някои неща (въпреки, че си изревах очите) .
Смятам ,че не трябва да се водите от масовото мнение, а да дадете шанс на Х-мен: Тъмния феникс защото малко или много има какво да се научи от него.
Надявам се ревюто да ви е харесало! Следва да видите моите топ 10 герои! Лек ден и до следващия път!


Топ 10 Х-Мен героя



1. Scott Summers / Cyclops
2. Peter Maximoff / Quicksilver
3. Hank McCoy / Beast
4. Jean Grey / Phoenix
5. Alex Summers / Havok
6. Bobby Drake / Iceman
7. Raven Darkhölme / Mystique
8. Marie D'Ancanto / Rogue
9. Erik Lehnsherr / Magneto
10. Warren Worthington III / Angel

Comments

  1. Здравейте латино сериала хит Италианската булка






    Изльчен с огромен успех в ефира на Бтв





    И на Бтв Лейди





    Латино сериала хит Италианската булка има






    176 епизода





    А за Бьлгария 172 епизода






    Може да влезете в Фейсбук страниците на





    Латино сериала хит Италианската булка







    Моля ви се не ми изтривайте коментарите ми






    Моля ви се






    Брагодаря ви

    ReplyDelete
  2. Здравейте препорьчвам ви турският хит екшьн сериал





    Опасни улици засега с 15 сезона








    Сезон 14 с огромен успех






    Всяка вечер без сьботите и неделите от 18 до 19 часа





    В ефира на Бтв







    Повторение сезон 14 с огромен успех








    Всяка сутрин без сьботите и неделите от






    1 до 2 часа с огромен успех в ефира на Бтв








    Сезон 15 с огромен успех в Турция





    По Турският Канал Д








    Сезон 15 на Турският хит екшьн сериал






    Опасни улици сигурно през 2021 г в ефира на Бтв






    Може да влезете в всички Фейсбук страници






    На турският хит екшьн сериал





    Опасни улици засега с 15 сезона






    И в За всички фенове на Опасни улици




    Фейсбук





    Моля ви се не ми изтривайте коментарите ми





    Моля ви се




    Брагодаря ви

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Жестокият принц и Злият крал | Мнения (без спойлери)

Review | A curse so dark and lonely

Двама могат да пазят тайна | Ревю? + мнения